עיסוי רקמות עמוק

עיסוי רקמות עמוק היא שיטה מיוחדת של מסאג מקצועי, אשר יכול לסייע בהקלת מכאובים וכאבים גופניים מקשת רחבה ומגוונת של סוגים, למשל כאבי צוואר וכתף, מיגרנה טיפול באמצעות מסאז רקמות עמוק ועוד כהנה וכהנה סוגים של כאבים גופניים – ובחלק מן המקרים אפילו בעיות נפשיות. על פי שיטת הטיפול של מסאז רקמות עמוק, המטפל ממקד את תשומת הלב שלו בשכבות העמוקות יותר של רקמת השרירים בגוף האדם. המטרה של עיסוי רקמות עמוקות אלה, היא לשחרר את הדפוסים השונים של כאבים כרוניים, מתחים ולחצים אשר האדם חווה בגופה, ואת המטרה הזאת ניתן לעשות באמצעות תנועות איטיות של עיסוים, כמו גם בעזרת לחיצות עמוקות באמצעות אצבעות כף היד על האזורים המתוחים.

עיסוי רקמות עמוק מסייע בשחרור של מתחים ולחצים כרוניים בשרירים, באמצעות הפעלת לחצים ישירים ועמוקים. בנוסף על כך השיטה של עיסוי רקמות עמוק מסייעת גם בטיפול יעיל ומהיר ברקמות צלקתיות.

עיסוי רקמות עמוק – כדאי לקבל מסג' רקמות?

כאשר שרירים מתוחים, הם חוסמים את הזרימה היעילה והאידיאלית של חמצן ושל חומרים מזינים למקומות המיועדים להם בגוף האדם – ללא כל צל של ספק מדובר בתופעה שלילית אשר בחלק מן המקרים עשויה לגרום להתפתחות של דלקות באזורים שונים של הגוף, כמו גם להצטברות של רעלים ופסולת בשרירים. מסאז רקמות עמוק מסייע לאדם – ויש גם עיסוי לזוג, אם יש בכך צורך – לשחרר את השרירים ועל ידי כך לסייע להם להיפטר מכל הרעלים והפסולת שהצטברו בתוכם, כמו גם לאפשר לדם ולחמצן לזרום בצורה תקינה וביתר יעילות. בשלב זה אנו מעוניינים לחלוק עמכם, הקוראים אשר מעוניינים לפנות לטיפול בשיטה של מסג רקמות עמוקות, טיפ חשוב מאוד – יש לשתות הרבה מים לפני טיפול של עיסוי רקמות עמוק, על מנת לסייע לגוף בתהליך הטבעי אשר בו הוא מטהר את עצמו מרעלים ופסולת אשר הצטברו עקב אורח חיים לא בריא.