שחזור העצמי- חיבור לעצמי גבוהה

אני רוצה לחוות את החיים כשכל נשימה שנכנסת לגופי היא זרע נושא פרי.. אני רוצה לדעת, להרגיש ולהמשיך לגלות את העוצמה הטמונה בי אני רוצה לאהוב את עצמי,

להיות גאה, לבטא את המופנם החוצה -יש לי קוד גנטי יחיד ומיוחד משלי – יש לי אחות תאומה, היא מחוברת לי לגוף בחוט כמעט בלתי נראה … יש לה פנקס משוכלל שכולל גם מצלמה, גם מכשיר שמיעה וגם עט שהדיו שלא לעולם אינו ניגמר והיא מתעדת את חיינו.

לפעמים אנחנו מאוד תמימות שאיננו יודעות איך להתמודד עם חוויות, איך לחשוב ואיך להרגיש.. וזה מרגיש כאילו התוכנה האנושית בתוכי פשוט נתקעת..

כאילו הפנקס מתחיל להריץ נתונים אחורה ובהיפוך אותיות, משחזר חוויות שליליות, מקרין אותן על המסך המשוכלל שלי, משמיע לי בסטריאו שיחות שהקליט ופותח מחברת שלמה של סיבות, תירוצים, פחדים, קונספירציות ומה לא… כשזה קורה שתינו מסתחררות בלופ- הטראנס- הסופר גלקטי – כשבאה חוויה חדשה אנחנו ישר מתכווצות, אנחנו סופר רגישות, מרגישות סופר קטנות,

לא נאהבות, לא אוהבות, לא מתבטאות, תכלס כמעט בלתי נראות ולא מורגשות… השלב הבא שאנחנו כבר פוחדות, לא מאמינות שאנחנו מסוגלות, ציניות וסקפטיות כמעט לגבי כל דבר..

סוללות החיים שלנו מרוקנות מרוב מאבק התוצאה הקיצונית היא שאנחנו רובוטים, עבדים של התניות, חיים מתסריט אחד לשני… – ואנחנו יכולים לחיות הרבה שנים באושר עם עצמינו עד שמתרחש משבר חיצוני קשה שבדרך כלל מפעיל את המנגנון הפנימי של החופש- של צמיחה, שפע, התרחבות- גדילה- אהבה וכו'..

ואנחנו מתחילים להבין ולהבין.. לקלוט מידע חדש לפלוט מידע ישן… המידע שאנחנו קולטים ופולטים ברגע אחד הוא רב ומתרחש במקביל לכל מה שחווינו בעבר,

חווים בהווה ומשליכים על העתיד ואנחנו צריכים המון אנרגיה לשם שינוי דפוסים, לשלם ריפוי של גוף פיזי אם בכך יש צורך, או אם לשם ריפוי הרגשות שלנו, וכו'..

אנחנו משתנים כבני אדם, אנחנו רוציםלהיות בני אדם יותר שלמים על עצמינו להיות באנרגיה של העצמי גבוהה שלי- שאוהב אותי ורוצה שיהיה לי הכי טוב שבעולם יש להציע עבורי- רק עבורי.

הרי בזה התחלתי: לכל אחד הקוד האנרגטי והגנטי שלו(ואני רק צריכה לבטא אותו). משמע כל אחד מזמן לעצמו מה שהוא רוצה- מתוך עצמו- ריפוי עצמו- עבודה עם עצמו -מזמן מין השפע הקיים לנו- כבני אדם שחיים כאן..

(מזמן זה אומר- עובד קשה- מפעיל את הראש ומפעיל את הלב- מחפש נתיבים- לומד- ומיישם) לדעתי כשהפסיכולוגיה והרפואה הקונבנציאונלית הבסיסית-( זו שכוללת מערכת עובדות בסיסיות כגון "אם תעשה קצת כושר במהלך השבוע אז הגוף שלך יהיה בכושר".. )- ניפגשות נוצרת לנו טכניקת ריפוי מהירה, מדהימה, שנקראת "פסיכוטרפיה הוליסטית"