מטפל קופת חולים או מעסה אישי

רבים מתפתים למחירים הנמוכים, הנחות ומבצעים של מטפל קופת חולים לרפואה המשלימה על פנימעסה אישי, ולא רואים את החלק הבעייתי, קופות חולים מבטיחות טיפול במחיר נמוך ששום מטפל לא יכול להיתחרות בו. או.קיי. ומה היא נותנת?

בקופת חולים, הטיפול אינו של שעה, פורמאלית הוא 45 דקות, אבל אם אתה מכיר את המצב באמת, מטפל נגיד בעיסוי, מקבל מטופלים, כל 45 דקות, כלומר עושה עיסוי כל 45 דקות, ללא הפסקה, כלומר, מאחר הוא רק בן אדם ויש וצרכים אנושיים מסויימים, הוא חייב, לפעמים ללכת למקום חשוב ל5 דקות, הוא צריך לשתות מים, הוא צריך לנשום בין אחד, לשני, הוא צריך גם להישאר בן אדם כאשר הוא אמור לקבל 8 אנשים ב-6 שעות ללא דקה הפסקה, אז מתי הוא עושה את הדברים האלו?

על חשבון הזמן שלך והוא לא אשם אפילו, הוא גם אמור לתשאל אותך, מה הבעיה?
גם באותו זמן של ה45 דקות, כלומר: כמה זמן טיפול נטו נשאר?
המעסה האישי שלך, שמכיר אותך, ידאג להשאיר לעצמו הפסקה ולהישאר בן אדם (לא על חשבונך) וידאג שאם הוא מבטיח שעה אכן תקבל שעה, אחרת בהחלט אתה יכול לבחור לך אחר… ואז איכות הטיפול היא המדד.

וכאשר אתה מגיע לאדם שנמצא בקופ"ח בכאלו תנאי עבודה, שכאשר הוא פותח את הדלת לצאת, קופץ מישהו על הדלת כדי להיכנס, כי ככה זה בקופ"ח, זה לא מצב נעים…
אצל מעסים אישיים טובים זה לא יהיה.

ואם אתה נכנס למנהלת המחלקה לרפואה משלימה, וערפל -עשן סמיך של סיגריות מפריע לך לראות את דרכך, האם זה מקום של בריאות? מטפל הוליסטי שיחזיק קליניקה מעושנת לא יבואו אליו…

לסיכום האם מחירים, מבצעים – הנחות של קופות החולים הם נותנים את המענה האופטימאלי או שמא עדיף לשלם קצת יותר או לקבל מבצע קצת פחות אטרקטיבי ולקבל טיפול, עיסוי בהרבה יותר אטרקטיבי. את זה אתה תחליט!