holisty

בחירת מטפל או מעסה אישי

מטפל אישי

מטפל אישי

מאחר ובחירת מטפל או מעסה אישי היא האופציה שיכולה להעניק לך את הטיפול המלא והאישי אותו את או אתה רוצה לקבל, כעת כבר הגענו אל המטפל, והוא מציג לפנינו רשימת הכשרות ותעודות, האומנם הכל כל כך טוב?

בתי הספר שמספקים לימודי עיסוי נחלקים לשניים, יש בתי ספר שמעניקים רקע רחב מאד הכולל גם רפואה מערבית בלימודים, ומלמדים גם רפואה משלימה. מה שמאד מומלץ כי ככל שהידע של המטפל שלך בעל ידע מעמיק יותר הוא יוכל להעניק לך את הטיפול הטוב ביותר עבורך, וידע גם לשמור על אתיקה וצנעת הפרט.

בית הספר לעיסוי בו הוא למד

לעומת זאת, יש הרבה בתי ספר לעיסוי שמלמדים, עיסוי ורפלקסולוגיה באותה נשימה ובאותו מקום נלמד מניקור ופדיקור. או להבדיל, שהמודעה שלהם (שמראה אישה חצי עירומה), כאשר מודעה זו כבר אינה מעידה על שמירת צנעת המטופל, ורומזת לגברים שרוצים זאת למטרת הנאת החשיפה, ו"לשטוף את העיניים" ואכן אלו התלמידים/בוגרים שלה, שרוצים לראות מה שיותר, וייתכן ש"לא יודעים שצריך לכסות את המטופל" (גם את זה שמעתי ממעסה), יש רק סדין מתחת…

בקיצור ולעניין לבחירת המעסה הטוב ביותר…

כדי שמעסה – מטפל הוליסטי יהיה הטוב ביותר עבורך כדאי לוודא שהמטפל או מעסה שתיבחר/י יהיה אדם שלמד במקום מכובד, ורצוי מקום המתמחה ברפואה משלימה, ושהבי"ס שבו הוא למד רכש שם טוב ההולך לפניו.

וכמובן יש משקל נכבד להתרשמות האישית שלך מיושרו, אמינותו, כאדם. והאמנם הוא מה שהוא מציג את עצמו…
ויותר מכל בסופו של דבר, ממש כמו בכל תחום; כימיה אישית, ו'תחושת בטן' טובה הם לעיתים קרובות המדד הקולע ביותר לבחירת האדם לו תפקיד את בריאותך והרגשתך האישית בטיפול, עיסוי, ריפוי אלטרנטיבי כזה או אחר.

Exit mobile version