ייעוץ עסקי למטפלים בלבד!

הוליסטי כחלק משירותיה נותנת למטפליה כלים ומידע איכותי המתעדכן באופן תכוף. חלק מהשירותים ניתנים בחינם וניתן לצפות בטבלה המצורפת ולבחור שירותים מתאימים לך כמטפל.

חבילה בסיסית למטפל נותנת לרשומים בלבד אפשרותלהוריד ניירות וחוזים, מידע מלא למטפל ועדכונים מהשטח עליך להרשם/להתחבר לאתר.

חבילת הפרימיום למטפל נותנת את כל הדברים שמטפל צריך! אתר אינטרנט, דף מעריצים בפייסבוק, הנחות בביטוח, דף נחיתה באתר ועוד. המחיר במבצע 79 ש"ח רק למטפלים.

לפרטים נוספים והצטרפות לרשימת המטפלים, התקשר עכשיו!: 073-72-72-723 או צור קשר

ייעוץ עסקי למטפל מכיל מאגר מידע איכותי הנותן כלים, טיפים ועזרה מקצועית חינם למטפלים העוסקים בתחומי הרפואה המשלימה ועונה היכן מומלץ לפרסם?, כיצד לקדם בפייסבוק?, איך להקים עסק אלטרנטיבי מצליח? ועוד…

דרושים מטפלים ברפואה משלימה

להוליסטי דרושים מטפלים ברפואה משלימה בסגנונות : עיסוי, טווינא, שיאצו ורפלקסולוגיה.

צרו עימנו קשר במייל support@holisty.com

פרסום זול לשיווק – קידום עסק

פרסום זול לשיווק – קידום עסק או ככלל פרסום חינם נשמע כמשהו שישר מעלה חששות, אך לפרסם עסק לרוב אינו דבר המצריך משקיע או השקעה כספית גדולה בעיקר לעסק מתחיל. בכתבה נסקור מספר דרכי שיווק, הפצה של העסק עם כרטיסי ביקור, פרסום מפה לאוזן, חבר מביא חבר, עדכונים בפייסבוק, אתרי נישה… הצג את ההמשך   הוסף תגובה חדשה

בניית אתר למטפלים או דף נחיתה

בניית אתר למטפלים או דף נחיתה אלו שני כלים שנועדו לעזור למטפל ולבעלי עסקים בתחומי הרפואה המשלימה לקדם את עצמם ברשת האינטרנט, מה ההבדלים בינהם?, מה עדיף לי לבנות? ועוד… הצג את ההמשךהוסף תגובה חדשה

קמפיין גוגל או פייסבוק

קמפיין גוגל או פייסבוק, קמפיינים בשניהם או אולי קידום אורגני, מה בדיוק כדאי לקדם? את הדף נחיתה היפה שיצרתי או את אתר האינטרנט שלי אליו העלתי כבר עשרות תכנים… הצג את ההמשךהוסף תגובה חדשה

דף מעריצים או קבוצה בפייסבוק

דף מעריצים או קבוצה בפייסבוק? היא השאלה אחת הראשונות שנשאלות בידי אלו המעוניינים לקדם את עסקם ברשת החברתית המובילה.

ראשית לפני שנגיע למסקנות עלינו לדעת מה ההבדל בין דפי מעריצים – קבוצות בעולם הפייסבוקי בו ישנם המון לקוחות פוטנציאליים. הצג את ההמשךהוסף תגובה חדשה

קידום עסק באינטרנט

קידום עסק באינטרנט הינו גורם חשוב להצלחת עסק של רפואה משלימה בתחומים השונים בין אם אתה מטפל הוליסטי, מעסה עובד באופן פרטי או בעלים של ספא יוקרתי.

ללא קידום אפקטיבי ומקצועי הסיכוי להביא לקוחות פוטנציאליים לעסקך הוא נמוך, מדריך זה בא לתת לך מספר כלים שיאפשרו לך להבין כיצד לקדם נכון את עצמך במחירים נוחים ולעיתים אפילו חינם, בעזרת מעט השקעה מזמנך. הצג את ההמשךהוסף תגובה חדשה

כדי לצפות בתכנים במלואם עליך להתחבר או להירשם לאתר.