עיסוי עד הבית

עיסוי עד הבית הוא סוג של שירות אשר הינו מצד אחד מפנק ומהנה(כמו בדוגמא של עיסוי זוגי עד הבית) ומצד שני יכול להוות גם פתרון בריאותי (במקרים של כאבי גב או כאבי בטן, למשל) – אולם הדבר החשוב ביותר אשר יש לזכור בעת ששוקלים את האפשרות של הזמנת שירותי עיסוי עד הבית, הוא שכשם השירות כן הוא, זאת אומרת שמדובר בשירותי עיסוי בביתך, כך שאין כל צל של ספק שמדובר ביתרון בלתי מבוטל ועל כך ידובר בפסקאות הבאות.

עיסוי עד הבית – מהן היתרונות של עיסוי בביתך?

עיסוי עד הבית הוא שירות מבורך אשר טומן בחובו אינספור יתרונות שונים, אשר יש לקחת כל אחד ואחד מהם בחשבון בעת שניגשים למלאכת הבחירה של עיסוי בביתך – ואין זה משנה כל עיקר בין אם מדובר במשהו כמו עיסוי לכל המשפחה או עיסוי זוגי עד הבית – מפני שחרף העובדה שמדובר בפרט קטן לכאורה, כמו העובדה שמדובר בעיסוי המתבצע בבית, מדובר בפרט אשר מעניק לא מעט יתרונות אשר יפורטו להלן:

  • נהיגה הלוך ושוב – כאשר אתה מקבל עיסוי בביתך, אתה לא צריך לדאוג לגבי הנסיעה לספא, מה שאומר שנחסך ממך הסבל של הפקקים והלחץ הנובע מנהיגה בכבישים בשעות העומס. בנוסף, כאשר צריך לנהוג חזרה הביתה, צריך להיות ערני ומרוכז, מה שאומר שצריך במידת מה לשבור את הלך הרוח של הרגיעה וההרפיה מהעיסוי.
  • ניצול מלא של העיסוי – עיסוי עד הבית יאפשר לך להאריך את ההשפעות המבורכות של העיסוי, מפני שכך תוכל לקבוע עיסוי לכל המשפחה או עיסוי זוגי עד הבית לקראת שעות הערב, ולאחר מכן תוכל להמשיך לשמור על הלך הרוח הרגוע והשליו בקלות ובנוחות.
  • קבלת יחס אישי יותר – כאשר אתה בוחר לקבל עיסוי בביתך, אתה לא עוד מספר שמחכה לתור שלו כמו איזו חתיכת בשר שרק מחכה שייגעו בה… עיסוי עד הבית מעניק לך את ההזדמנות לחוות את החוויה של עיסוי בדיוק כמו שהיא צריכה להיראות ולהרגיש. פעמים רבות, כאשר הולכים לקבל עיסוי בספא, למטפלים יש אולי כמה דקות ספורות כדי להתנקות ולהירגע בין מטופל למטופל, מה שמונע מהם את האפשרות להתמסר לחלוטין לטיפול בך. עיסוי בביתך מאפשר למעסה שלך להגיע אליך עד הבית ולהעניק לך יחס אישי וחמים, אשר ללא כל צל של ספק יעשיר את איכות העיסוי שתקבל ואת התועלת שתפיק ממנו.