לימודי רפואה סינית

לימודי רפואה סינית הם כבר מזה זמן רב לא תחום לימודים אשר מוגבל ל"רוחניקים" או לאנשים שבדיוק לפני כמה ימים ירדו מהמטוס שהחזיר אותם לארץ מהמזרח הרחוק והחליטו שהם רוצים לטפל באמצעות רפואה סינית. למעשה, לימודי רפואה סינית הוא תחום אשר ככל שהזמן חולף מקבל את הכבוד אשר מגיע לו, ואכן מגיע לו את הכבוד הזה, מפני שהתחום של לימוד רפואה סינית שייך למסורת ריפוי עתיקה אשר מהווה חלק בלתי נפרד ממסורת הריפוי העולמית בפרט כמו גם מהמסורת והידע האנושי באופן כללי.

לימודי רפואה סינית – מה לומדים בשיעורי קורס רפואה סינית?

לימודים רפואה סינית כוללים, בהתאם לכללי המסורת של קורס רפואה סינית, את תחומי הריפוי העיקריים – אשר כל אחד ואחד מהם מהווה ענף בפני עצמו של לימוד רפואה סינית – אשר ביניהם ניתן למנות את שני התחומים העיקריים שהינם: דיקור סיני וצמחי מרפא.

כמובן שבעת שמתחילים לימודי רפואה סינית, בוחרים את המקצוע הראשי – או אפילו בשילוב של שני המקצועות הראשיים גם יחד – ואז יורדים עד למעמקי אותו מקצוע, תוך כדי הקפדה על הפרטים הקטנים והחשובים ביותר אשר יקנו לכם את הידע אשר יאפשר לכם להפוך את התקופה של לימוד רפואה סינית להזדמנות לפתח עבור עצמכם קריירה שבה תזכו בהזדמנות לסייע לאנשים לשנות את החיים שלהם ולסגל לעצמם אורח חיים בריא ומספק יותר.

לימודי רפואה סינית – מדוע לבחור קורס רפואה סינית?

לימודי רפואה סינית הולכים וצוברים פופולאריות בקרב חוגים רחבים יותר של הרפואה המערבית המסורתיתלמשל, בסקר שנערך נמצא כי מעל ל-90 אחוז מהרופאים בבריטניה היו ממליצים על דיקור סיני בתור רפואה משלימה לרפואה המערבית. אין ספק כי מדובר ברמז לעתיד לבוא, כלומר, לזמנים יפים יותר בהם רפואה סינית תקבל את מעמדה הראוי והתחום של  קורס דיקור סיני יהפוך למבוקש כמו שמגיע לו.