פיצוחים בריאים

פיצוחים בריאים - שקדים, גרעיני דלעת

ישנה תפיסה לגבי פיצוחים שהם משהו מן מוצר מותרות שהגוף ממש לא צריך אותו כמרכיב בתזונה נכונה ומלבד קלוריות שומנים ועליה במשקל אין צורך לאכול אותו דרך קבע, רק ככה לפעמים עם החבר'ה, אני רוצה הפעם לשפוך אור חדש על הפיצוחים.
ראשית הם בריאים מאוד, הם יכולים לספק לגוף את החלבונים, שומנים, סידן ואבץ הדרושים לגוף כמו כן בכתבה אדבר על מלחים, שקדים גרעיני דלעת, ברזל ועוד.

טיבול פיצוחים במלח

טיבול במלח בלבד הוא מזיק בפני עצמו אני לא ארחיב על כך את הדיבור, אך המלח הוא עשיר בנתרן ושימוש עודף בו מה שרוב האנשים שאינם מודעים לסגולות התבלינים, מתבלים בו בעודף הוא גורם לעלייה בכמויות הנתרן בגוף, עליייה בלחץ דם. ו/או צבירת עודף נוזלים, מה שיכול להראות פשוט כהשמנה, בעיקר בחלק התחתון של הגוף, בצקות ברגליים ובאגן.

שומנים… אני אשמין. כמה קלוריות יש בפיצוחים?

המזונות המטוגנים בתוך שמן מזוכך למיניהם כל ה: קציצות, פאלפל, צ'יפס, עוף מטוגן, זה משמין ולא בריא. ועפ"י התזונה הנכונה – זה מכניס לגוף שומנים שאינם מכילים את התועלת המקורית של הדבר ממנו נלקחו,
אם השמן נלקח מן החמניות לאחר שהוא מזוכך אין בו שום תועלת שהיתה בגרעיני החמניות. שיש בהן תועלת.
ולהוכחה, כותבת כתבה זו יכולה לאכול פיצוחים במקום ארוחה, לחסל שקית, ולהישאר במידה שלבשה בגיל 18 שהיא מידה 38. אז, לא מזה משמינים, בדוק!

לאחר שהפרכנו כמה מיתוסים מערביים הבה נדון בהכרחיותם, הבה נראה יש אנשים שמוצרי החלב אינם טובים עבורם, חד משמעית, גם דננו בנושא זה בכתבה על תזונה נכונה ואלרגיות, ואותם אנשים עדיין זקוקים לחלבונים וסידן ממקור אחר, ולשומנים, כן גם שומנים הם חשובים לגוף אחרת העור והשריר מתחתיו מתדלדל ונופל.
אבל, חשוב בתזונה נכונה, שהשומן יבוא ממזון ששובש, זוקק, עובד, נצבע, מה שפחות.
ואז תהיה בו תועלת אמיתית.

מה זה אבץ ואיך הוא קשור לתזונה

אבץ על פי התזונה הנכונה מחדש את העור, מחדש שיער וציפורניים.
אבץ בנוסף, חשוב מאד לפוריות הגבר. יש עוד שאלות? יש לו עוד כמה תכונות היריעה תקצר מלפרט הכל כאן.
חלבונים, צריכים השרירים כדי לפעול, זו האנרגיה שמזינה את השריר ובונה שריר.
שומנים מזינים את העור, כאשר יש בו שומן ברמה הנכונה, העור מסוגל להחלים באופן אופטימאלי.

תזונה נכונה: התועלת בשקדים

עפ"י הרפואה ההודית: מחזקים ojas. מה זה? זה מה שבנקרא ברפואה סינית ג'ינג (ראו במאמרי רפואה סינית). תמצית החיים שאיתה אנחנו נולדים, ובגלל שהיא מתכלה לה לאט לאט אנו מזדקנים, נחלשים, שומעים פחות טוב, רואים פחות טוב, חולים יותר. ככל שהאנרגיה הזו מתחזקת אנו מתחזקים ומתוחזקים יותר.
השקדים עשירים מאד בסידן, ומכילים גם ברזל וויטמין B בכמות יפה וגם מספר קלוריות לא קטן.

גרעיני דלעת

משמידים מגוון רב של טפילי מעיים, כאשר אוכלים אותם על בטן ריקה.
ועשירים באומגה 3, אבץ, ברזל, סידן, וקומפלקס ויטמין B.

עפ"י התזונה הנכונה: למה ומי צריך ברזל?

חוסר ברזל יכול להתבטא בחולשה כללית, עייפות, חיוורון, יותר מדיי רצון לישון, קור בקצוות, בגפיים, בעיקר ברגליים. כאשר כל הסימנים הללו מופיעים ישנה סבירות לחוסר ברזל.

עפ"י תזונה נכונה: B קומפלקס למה חשוב?

הצירוף של כל ויטמינין B חשוב – כי הוא מחזק את היכולת של האדם לקחת את הרצון ולהפוך אותו לעשייה, להוציא לפועל את הרצונות לממש. ואת הייחוד של B 12 כולם יודעים, שהוא חשוב למורל ולתחושה הטובה, ואם הוא חסר אנו חשים דיכאון, או חוסר חשק לעשייה בכלל.