השמנה, אל מול הרגלי תזונה נכונה

השמנה, אל מול הרגלי תזונה נכונה

השמנה, אל מול הרגלי תזונה נכונה נוגע בנושא של האם אתה חי בשביל לאכול? הסיבות הנפוצות להשמנה הן, נעוצות התפיסה שאני אוכל למען התענוג, או אם לדייק חי בשביל לאכול, האדם הרזה או הבריא, שאוכל במידה אוכל כדי לחיות, כלומר הוא אוכל את מה שבאמת מזין וטוב עבור הגוף שלו, ואינו מרעיף את כל סוגי המזונות וקלוריות, על גופו כל היום וכל הליל. כי זה מביא להשמנה בוודאות.

השמנה מול תזונה נכונה

אדם ששומר על גוף מאוזן ללא עודפים רואה את הבריאות של גופו חשובה לו יותר, מהנאת האכילה, כלומר החוויה של להרגיש טוב, קל, עם הגוף ללבוש את אותו ג'ינס של גיל 18 גם היום, זה להרגיש טוב, לטפל בתחושת עייפות או חוסר אנרגיה בעוד דרכים חוץ מלאכול.

אכילת יתר מאד מעייפת, וגורמת לתופעת השמנה, כלומר לאכול יותר מדיי כדי לקבל אנרגיה, ולגלות שאתה נורא עייף/ה מייד אחרי, ולשתות קפה ואז להיות שוב רעב, ולאכול זהו מעגל סגור של השמנת יתר.

חוסר אנרגיה בגוף בגלל השמנת יתר

יש דרכים אחרות לטפל בחוסר אנרגיה בגוף, ואין כמו טיפול של תזונה נכונה על מנת לפתור זאת.
להתייעץ עם, ולקחת טיפול ממטפל בתזונה נכונה, או מנטורופאת. כל אלו יכולים להביא ליותר אנרגיה בגוף, לניקוי מערכות לתחושה יותר טובה, קלה יותר, יותר אנרגיות, ופתרון בעיות קיימות, כגון סדרת טיפולי רפלקסולוגיה, בהחלט יכולה להביא, לניקוי מערכות פנימיות, ליותר עירנות, וחיוניות מן הבוקר עד הליל, וכדאי לשלב, גם ייעוץ של תזונה נכונה ומתאימה לגוף של מנטורופת.

מה שיביא לניקוי הכבד, ועוד מערכות, ולאחר שינוי זה פחות אוכל ירגיש טוב. האוכל הנכון! והאוכל המתאים לגופך ירגיש לך ! וכאשר תגיע אליו תגלה שאין צורך ביותר מדיי. ואז תתחיל לחיות כדי להנות!