טיפולי רפואה משלימה לכאבים אורתופדיים

הרפואה המודרנית מציעה קשת רחבה של טיפולים נגד כאבי גב ושאר מכאובים בתחום האורתופדיה, אך רגע לפני ביצוע הליכים כירורגיים מורכבים המביאים עמם סיכונים ותקופת החלמה ארוכה, כדאי לבדוק מה מציעה הרפואה המשלימה. מדובר בשיטות ריפוי בהן נעשה שימוש מזה אלפי שנים, שילוב נכון בין טיפול רפואי קונבנציונלי וטיפולים משלימים הוא שמרכיב את תכנית הטיפול הטובה ביותר, תכנית טיפול המציעה מענה מלא לצרכים של הגוף והנפש.

היכן כדאי לבצע טיפולי רפואה משלימה?

אחת ההשפעות הראשונה של טיפולי הרפואה המשלימה היא תחושת רוגע נעימה המתפשטת בגוף. בכדי ליהנות מאותה תחושת רגיעה ולאפשר לאנרגיה הטובה למלא את הגוף והנפש יש צורך בקליניקה רגועה ונינוחה. טיפולים המתבצעים בקליניקות ייעודיות לרפואה משלימה מביאים עמם את אותה אווירה של שלווה ושקט נפשי. כמו כן, מספקות הקליניקות מבחר טיפולים, כל מטופל יוכל להתנסות בכמה סוגי טיפולים ולהיחשף אל עולם חדש מופלא ועשיר.

דיקור סיני לטיפול בכאבים אורתופדיים

ישנם אזורים בגוף האדם המשפיעים על אזורים אחרים ועל תחושת הכאב, דיקור סיני מתבצע תוך החדרת מחטים מאוד דקות אל האזורים הללו מתוך מטרה לזרז את תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף. דיקור סיני משמש לטיפול בכאבי גב, כאבי ברכיים, כאבי ראש, אלרגיות, חיזוק מערכת החיסון של הגוף ועוד. נציין כי רפואה משלימה כשמה כן היא, הטיפול אינו מחליף פנייה אל רופא מומחה לאבחון מקור הכאב.  אל פגישת האבחון בקליניקה כדאי להגיע עם מסמכים רפואיים ותוצאות הבדיקות.

מהו עיסוי רפואי?

יחד עם מחשבות על עיסויים עוללות מיד מחשבות של פינוק ומרגוע, אך כאשר עומד על הפרק עיסוי רפואי, אין מדובר בטיפול רגוע. העיסויים הרפואיים מתבצעים מתוך מטרה ברורה לטפל בבעיה רפואית קיימת, הם משמשים חלק משמעותי מתהליך השיקום של הגוף. חשוב לציין כי רפואה משלימה ממוקדת בטיפול בבעיה רפואית קיימת, אין מדובר בעיסויים המתבצעים לשם הנאה או מרגוע.

בעזרת עיסוי רפואי ושאר שיטות רפואה משלימה ניתן יהיה להפחית בכאבים, לשחרר שרירים תפוסים וכואבים, לזרז תהליכי ריפוי של דלקות, לשפר את יציבת הגוף, לחזק את מערכת החיסון ולהביא הקלה על מתחים נפשיים.

נטורופתיה לדרך חיים בריאה

הנטורופתיה היא גישה הוליסטית של ריפוי טבעי, היא מלווה את הרפואה המשלימה מזה שנים רבות ומציעה מזור למבחר בעיות רפואיות. הנחת היסוד של השיטה היא טיפול כולל באדם על פני טיפול נקודתי באזור הפגוע. הנטורופתיה מתמקדת בטיפול גופני ונפשי כאחד, תוך התייחסות למכלול הגורמים לחולי ולסביבה המקיפה את האדם. תורת הנטורופתיה מתבססת על אמונה בכוחות הריפוי הטבעיים של האדם, כאשר הטיפול מתבצע תוך התאמה של תוספי התזונה הנחוצים לגוף לשם ריפוי טבעי. המטפל רוקח בעבור המטופלים תרופות טבעיות המורכבות מחומרים טבעיים כמו עשבי מרפא, פירות, פרחי באך, שמנים ושאר תמציות וחומרים מהטבע.